My Vodafone - Je regelt het zelf online!

Hulp bij inloggen

 
Als het je niet lukt om in te loggen, dan kan dat verschillende redenen hebben.

Je hebt nog geen My Vodafone account

Als je Vodafone klant bent, kun je je registreren voor My Vodafone.

  • Klik op de button Registreren op de inlogpagina
  • Vul je mobiele nummer in en je krijgt een sms'je met een tijdelijk wachtwoord
  • Vul dit tijdelijke wachtwoord in. Het tijdelijke wachtwoord kun je alleen in het tijdelijke inlogscherm invoeren. Klik dit scherm dus niet weg maar wacht even totdat je het tijdelijke wachtwoord hebt ontvangen.
  • Vul daarna een nieuw persoonlijk wachtwoord in, van minimaal 6 en maximaal 15 karakters, met minimaal 1 cijfer en 1 letter
  • Je kunt vanaf nu inloggen met je persoonlijke wachtwoord

Je weet je My Vodafone wachtwoord niet meer

Maak als volgt een nieuw wachtwoord aan:

  • Klik op 'Wachtwoord vergeten?' op de inlogpagina
  • Vul je mobiele nummer in en je krijgt een sms of e-mail met een tijdelijk wachtwoord
  • Vul dit tijdelijke wachtwoord in
  • Vul daarna een nieuw persoonlijk wachtwoord in, van minimaal 6 en maximaal 15 karakters, met minimaal 1 cijfer en 1 letter
  • Je kunt vanaf nu inloggen met je persoonlijke wachtwoord

De webpagina staat te lang open

Vernieuw de pagina met behulp van de F5 knop of de refresh button. Probeer het dan nogmaals.

Geblokkeerd na 3 keer verkeerd inloggen

Om veiligheidsredenen wordt de toegang tot My Vodafone voor 15 minuten geblokkeerd als je na 3 keer nog niet erin geslaagd bent in te loggen. Daarna kun je het weer opnieuw proberen.

Krijg je een foutmelding?

Verwijder cookies en tijdelijke internetbestanden en ververs de pagina bij elk bezoek
(druk op ctrl+ F5).

Je internetbrowser heeft cookies uitgeschakeld

Om gebruik te kunnen maken van My Vodafone moeten zogenaamde cookies geactiveerd zijn. Raadpleeg hiervoor de instellingen van je browser. De standaard instellingen van een browser accepteren normaliter cookies.

Je internetbrowser heeft javascript uitgeschakeld

Als je browser ingesteld is om javascripts niet uit te voeren kun je niet inloggen op My Vodafone. Raadpleeg de instellingen van je browser.

Is er een My Vodafone-storing?

Controleer op ons forum of er een storing is.
Lukt het inloggen nog steeds niet? Neem contact op met onze klantenservice voor verdere assistentie of vraag je wachtwoord op via 'Wachtwoord vergeten?' op de inlogpagina.
 
 

Bekijk de video


> Hoe maak ik een account aan